Monday, October 20, 2008

Crazy.Gile.Fuzzy.

Oh, meow, I noe how u feel -_-~

GILE.GILE.GILE. Die ingat satu subjek je saye amek this semester? Die ingat I will dedicate my whole LAST Semester doing his ‘wonderful’ assignments??? And quizzes??

Crappy crab. And I thought I can lepak2 towards the end of the semester. Life should be easier towards the end. It should!!!!

Saye rase saye weng. Dan sedikit tertekan. Saye mahu minum Coke. Tetapi Coke membahayakan kesihatan. Jadi, saye beralih ke Red Bull. Ade orang kate Red Bull pun tak elok minum byk2. Jadi, who wins this battle? Red Bull, Coke or ……? Give me one good air yang memberikan tenaga dan menghilangkan tekanan (perlu sedap seperti Coke or Red Bull. Don’t suggest me Pepsi atau Livita. They appear to be sama x serupa). Oh, and they have to tidak berapa membahayakan kesihatan, kerana saye mahu minum berdozen2. Terime kasih.

P/s: Notice the campuran bahasa? I’m going manglish at times (when I'm in wengness mood).

I’ve drank Red Bull last night. And I am drinking Coke now…..duh.

6 comments:

LazyS said...

both x elok for ur health. better minum tea ke. makan epal ke.
tapiiiiiiii kalo nk gak minum.
baik minum red bull. less sugar.

im stressed out jugak! ni last week of semester, ade 8 assignment kene anta! :-(

sejhok said...

go for sting~~~

ginseng plus strawberry flavored..aku tuka dr minum RedBull(yg aku rase dh xder efek kat aku) kepada Sting...anda bler lg??

=p

aween mokhtar said...

tea??
saye suke teh ais.tea gk tu kan??
ahah. cme im particular about tea. coke and red bull same formula and resepinye, but tq! let's drink redbull-eh together! (eh, ade ke kt aussie:p

sting?? ginseng??? strawberry???
ewwwwww
ke best? haha.
die nye ingredient lg truk dr red bull ke (cus lg stronger kan). nnt aku cr.TQ!

nadeetos said...

hot tea with a hint of lemon.. :)

plg awesome.. air masak je.. lpas tu berangan je cm minum redbull.. guna mindset.. haha.. eh.. im seryes ni.. bkan lame joke ok.. keke :)

Mohd Najmie said...

tequila
or vodka

aween mokhtar said...

teetos - i xpandai berpura2 imagine.haha.but yeah, tea w lemon is niceee..tq:p

najmi - wow! nak try!LOL.