Wednesday, November 5, 2008

Bola itu bulat. Jadi senangla nak masukkan ke dalam kotak itu.

Penyelamat hari ini, The Welsh Wizard bersama definitely bukan penyelamat hari ini-_-


Oh Berbatov dan Tevez, kamu itu strikers. Boleh tak tolong jaringkan gol? Depan gol pun tak dapat jaringkan, nak kene baling dengan tong sampah ke? Because that’s where you guys belonged to for the moment.

Ini adalah penulisan baru balik dari match MU – Celtic yang terlalu menghiburkan kerana dapat melihat pemain – pemain kelab terbaik dunia kegemaran saya bermain dengan penuh hebat. 23 shots. One goal (thanks Giggsy). Ok, saya tipu. Menjengkelkan sebenarnya. Lately, there’s been too many wasted chances. Oh Sir Alex Ferguson yang memakai bunga merah, silalah nasihatkan mereka – mereka supaya bukan sahaja dapat menjaringkan gol, malah tidak memalukan diri sendiri dan membuatkan semua orang memanggil mereka hasel / sayur / sampah. Oh, this applies to the BEST player in the world, Cristiano Ronaldo itu juga.

Yang menggembirakan saya adalah kehadiran Rafael yang comel berserta rambut maggi nya. Oh, dan Chelsea kalah. Dan Arsenal seri juga.

Oh, tolong jangan bermain begini semasa melawan Arsenal. Then saya akan seriously super pissed off. Ni pre pissed off je. Lol.

Glory2.

0 comments: